weet jij wanneer een minivarken gewoon is aan mij. Ik heb hem twee dagen.

weet jij wanneer een minivarken gewoon is aan mensen? Hij is pas twee dagen bij mij. Hij is 7 weken oud en heet BO

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ik heb altijd gehoord, dat varkens net zo slim en aanhankelijk zijn als honden, al is het natuurlijk niet een dier dat eeuwenlang gefokt is op 'samenwerken met de mens'...Als je veel tijd en aandacht aan BO besteedt, zal hij zich beslist aan je gaan hechten - bij mij op het dorp laat iemand gelijktijdig zijn hond en zijn hangbuikzwijn uit, allebei aan een lange lijn.
Vooral met 7 weken zal hij zijn moeder en nestgenoten missen, dus geef hem veel tijd en aandacht.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
voed hem op zoals een kind dan kun je hem van alles leren ik ken mensen die slapen zelfs met een varkentje
die doet zijn behoefte op aangewezen plekken en luisterd net zo goed als een hond en kan zitten liggen en apporteren maar dat heeft tijd nodig dus 2 dagen is wel heel kort
geef hem veel aandacht en liefde en je hebt een geweldig huisdier
{en als je hem mee in je bed laat slapen hoef niet bang te zijn voor de stank daar went het varken wel aan haha}