mijn vrouwtjes gup haar buik word dik ik denk dat ze zwanger is , maar wanneer moet ik haar in een kweek bakje stoppen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een gup is geen zoogdier......
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat weet ik ook wel maar wat bedoel je dan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat er geen gupjes in haar buik zitten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat kan best hoor dat er guppen in haar buik zitten........

Antwoorden (3)

Als er in je aquarium geen roofvissen of andere vissen zitten die je baby guppen op kunnen eten hoef je ze niet in een kweekbak te doen. Ik heb dat ook niet gedaan en ik had ook andere visjes. Ging allemaal prima, zelfs teveel gehad op een gegeven moment haha
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helemaal niet in een kweekbakje stoppen er zullen best wat baby's opgegeten worden ook guppen eten hun eigen jongen. Maar er blijft waarschijnlijk ook wel wat over. Guppen zijn drie weken na de geboorte al vruchtbaar. Als je alle jongen veilig stelt heb je binnen de kortste keren overbevolking in he aquarium. Had deze week 4 jonkies en er zijn er na een week nog steeds twee. De eerste dag zijn er wel twee verdwenen.

Toegevoegd na 34 minuten:
Vrouwtjes duurt iets langer
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee,
Zo hou je een natuurlijke selectie.
Of wel de sterkste overleven.