Mijn konijn heeft wit schuimspul op haar anus zitten ! Wat is dat? En wat moet ik doen om het weg te krijgen?

het is een wit -geel slijm wat rond mijn konijn haar anus zit en het zit ook rond haar keutels!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.9K

Antwoorden (1)

Mijn eerste reactie was al: Ga naar de dierenarts, maar ik heb even gegoogled op slijm bij een konijn en kwam terecht op darm immobiliteit.
Als het dat is, dan is het zeker zaak zsm naar de dierenarts te gaan:

http://www.konijnen.nl/ziekten/darmimmobiliteit.htm

Heel veel jaar geleden (ik was 8) had ik ook een konijntje dat slijm aan haar anus had. Die heeft het niet gehaald, waarschijnlijk ook omdat ik iets te lang gewacht heb.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rieneke1
12 jaar geleden
idd, naar de dierenarts en rap, +