Hoe klein is de kleinste hond ter wereld????

Ik wil graag weten hoe klein het kleinste hondje ter wereld is want mijn chihuahua is namelijk erg klein en dan wou ik gaan vergelijken Hoe groot zij is met de kleinste hond ter wereld

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (2)

Volgens het Guinness Book of records:
De kleinste hond (in lengte) is 15.2cm vanaf de neus tot het puntje van de staart.

De kleinste hond (in hoogte) is 10.16 cm.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens het nieuwste Guinness Book of Records is de kleinste hond, Boeboe, 10 centimeter. Hier kun je een filmpje zien van de meting voor het Guiness Book of Records, samen met de allergrootste hond:
http://www.zie.nl/video/opmerkelijk/s-Werelds-grootste-hond-ontmoet-de-kleinste/m1azsigfk56i

Toegevoegd na 3 minuten:
O, je schrijft haar naam trouwens als Boo Boo, sorry.

Toegevoegd na 3 minuten:
O, je schrijft haar naam trouwens als Boo Boo, sorry.