Jazeker wel!
IQ testen voor honden zijn te vinden in het boek van Stanley Coren, De intelligentie van honden. Uitgeverij Balans. ISBN 90 5018 265 8

Als je honden kunt testen, is dat ook mogelijk met andere dieren, zoals katten, dolfijnen, apen enz.
Ivana
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Apen worden al getest, volgens mij alleen nog in het buitenland...een +
Ivana
12 jaar geleden
Ja, dat is mij bekend, maar daar kan ik geen bewijzen van overleggen. Dolfijnen worden ook getest en katten ook, maar van honden heb ik hier het bewijs.;)

Andere antwoorden (1)

Nee want daarvoor moet je kunnen communiceren in een voor ons begrijpelijke taal...