Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik voor weinig geld veel zaagsel kopen?

In de dierenwinkel is het altijd achterlijk duur voor een kleine hoeveelheid zaagsel.
Het zaagsel moet geschikt zijn voor syrische hamsters.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

kijk eens bij de welkoop of boerenbond
die zijn niet zo duur.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Ik haalde vroeger gratis zaagsel bij een houtzagerij, nam dan een vuilniszak mee en mocht net zoveel meenemen als ik nodig had ook voor mijn hamster.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij een houtzagerij krijg je vaak zoveel mee als je wil. Of bij een meubelmaker ofzo vaak op plaatsen waar ze veel met hout weken en het bewerken. daar is het voor hun toch afval en kun je het vaak gewoon gratis krijgen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de plantenhal is het ook niet zo duur.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik haal het altijd bij de biksenboer in berkel en roderijs. Treurniet heet hij. Daar koop ik altijd een baal van 25 kilo voor 10 euro.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebruikte voor mijn hamsters altijd corn bedding, beter bekend als Corbo (die korrels op de afbeelding). Je kan ook geperste hout korrels gebruiken (die worden meestal als kattenbak vulling verkocht) maar werkt prima voor je hamster en het absorbeert goed.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier in de buurt is zo'n speciaal zaak, een klein winkeltje, en hier is het een stuk goedkoper dan in de dierenwinkel, misschien is er bij jou in de buurt ook wel zoiets, dan moet je even rond kijken of vragen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding