waarom zijn er hondenjaren maar geen bijvoorbeeld kattenjaren? wie heeft dit bedacht en wat heeft het voor zin?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K
Kimath
12 jaar geleden
Kattenjaren bestaan wel, het loopt alleen iets anders: http://www.katland.comule.com/kattenjaren.htm

Het beste antwoord

Een kat heeft weer 9 levens, een hond weer niet.

Een hondenjaar is 7, een kattenjaar iets minder, katten worden iets ouder.
Wie verzint zoiets?

Er is gewoon een gemiddele leeftijd van de mens, en die van een hond vergeleken en toen kwamen ze op 1:7.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ligt er wel aan welke soort hond je neemt, een kleinere hond of een bastaard kan een verhouding van 1:5 hebben! +

Andere antwoorden (1)

Bedoel je met hondenjaren de leeftijd van de hond? dan bestaat dit wel degelijk ook bij katten. Het gaat niet op dat één mensenlevensjaar 7 jaren voor een kat betekend, naar mate ze ouder worden veranderd dat zie de site die ik heb toegevoegd.