Waar kun je een Winbeck fluitje kopen?

Nee, ik ga er niet voor op vakantie om het in het buitenland te kopen.

Het is een fluitje wat gebruikt wordt om honden te roepen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ga je muziek maken ;o)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, kom je luisteren? (Als je ja zegt, ben je dus een hondje...:)
Leuker kan ik het niet maken... Mensen kunnen het nu eenmaal niet horen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, jij kwam ook niet naar mijn concert ;o)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kwam wel voorbij, maar heb niets gehoord.
Misschien heb je niet hard genoeg geblazen op je fluitje?

Het beste antwoord

Conan , mijn Rottweiler is antiautoritair , en luistert naar niemand .Want hij denkt dat hij de hoogste in rang is op deze wereld. Alleen ik ben in zijn ogen 2 mm. hoger in rang . Hij hoeft van mij nooit te komen , want als ik met hem wandel , doe ik dat voor HEM , en niet voor mij . Als hij echt moet komen ,gebruik ik het fluitje op de foto. Dat fluitje kan je afstellen .Zelfs zodanig dat 'n mens het niet meer kan horen. Boven de 20.000 hertz horen wij niets meer .Maar de hond wel ! Als je hem eenmaal afgesteld hebt ,moet je het niet meer veranderen. Als je het gebruikt en hij komt naar je toe dan geef je hem 'n hondenkoekje. Dat moet je altijd doen . Je moet 'n plezierige associatie kweken met het fluitje. Mijn hond komt 100 van de 100 keer . Maar wel op z'n gemakkie .Want hij is tenslotte heeeel hoog op de ranglijst. Veel succes. Laat nog even weten hoe het gaat .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien als tip dat hij sneller komt:
Wees onvoorspelbaar:
De ene keer geef je een normale beloning, de andere keer geef je iets waar hij hélemaal gek op is, dan krijgt hij weer een speeltje gegooid, en soms krijgt hij helemaal niks!
Ik denk dat hij zijn versnelling dan in zijn 5 zet zodra hij het fluitje hoort!

Andere antwoorden (3)

Op marktplaats of ebay
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hond zal de eerste keer er wel geïnteresseerd in zijn, maar daarna zal hij er niet meer op reageren. Er bestaat geen wondermiddel waardoor je hond linea recta naar je toekomt! Dit zul je toch echt zelf moeten leren.

Hier kan je ieder soort fluitje voor gebruiken, zelf eentje die je voor 50 cent bij de Bart Smit hebt gekocht. Een geluid is een signaal, en als je aan dat signaal een actie koppelt heb je een hond die hierkomt.

Winbeck fluitjes zijn niet te koop in Nederland, je zou op Ebay kunnen kijken. Verder raad ik je aan om je hond gewoon te trainen en dan een "normaal" fluitje te pakken. Het maakt niets uit of dit nou een hondenfluitje is of een normale fluit. Het gaat erom dat de hond een signaal krijgt.

Ik geef zelf de voorkeur aan fluitjes omdat het je hond wegtrekt uit zijn fixatie omdat het een vrij hard(Niet qua decibel, maar qua klinken) geluid is. Mijn hond luistert beter naar een fluitje dan naar "hier".
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt weer 'n SUPER antwoord gegeven . Ik heb wat technische details toegevoegd met mijn antwoord. + !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankjewel!
Bij een dierenspeciaal zaak. Mochten ze,ze niet verkopen vraag dan of het te bestellen is, met n beetje geluk moet dit lukken. Gebruik het alleen als t écht nodig is,een hond hoort nl.zeven keer zo hard als n mens heb ik eens gehoord.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zeven keer zo hard is overdreven, maar ze horen andere toonhoogtes waardoor tonen die voor ons(Hoge tonen) nauwelijks tot niet hoorbaar zijn, en wij er dus harder op blazen, voor hun énorm hard kunnen klinken ;-) Bij een dierenspeciaalzaak hebben ze dit overigens niet, hij bedoeld een fluitje dat bóven de gehoorgrens gaat. Standaard hondenfluitjes kunnen dit echter niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee,n fluitje van bart smit kan dit : p