Wat kun je het beste in een werpkist leggen?

Het is voor een hond.
Wat kun je het beste gebruiken voor,tijdens en na de bevalling?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.4K

Antwoorden (2)

Kranten. Stápels kranten.
En verder (schone) oude handdoeken, oude dekbedhoezen, hoeslakens ed : alles, wat je weg kunt gooien na gebruik.
Je zult nl. weinig tijd hebben om te wassen en op droogrekken te hangen : de eerste 14 dagen zal je geen nacht kunnen doorslapen, en daarna krijg je natuurlijk veel koffie-aanloop, terwijl het bijvoeren en steeds maar dweilen nadat de pups gegeten of gespeeld of geslapen hebben.

Dus schakel je wijde familie- en kennissenkring in, en evt ook de nieuwe 'ouders'' van je komende pups : met 6 weken moeten ze tenslotte aan riempjes, mee naar de markt, het winkelcentrum, de hei, het strand, de auto....

Sterkte en geniet : pups is het allermooiste, wat er is!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar wat zal ik gebruiken tijdens de bevalling? De kranten of doeken?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
natuurlijk om de pups op te vangen en af te drogen doeken en lakens, maar de ondergrond gewoon dikke stapels kranten : er komt héél veel vloeistof mee met de geboren wordende pups. Natuurlijk gelijk de pup onder de neus van de moeder houden, zodat zij ze af kan likken, en dan bij haar neerleggen, terwijl de volgende pup komt.
gebruik maar doeken lekker warm voor de pups
en let wel op dat moeder niet met kleintjes
er vandoor gaat
die van mij ging met pups aan de wandel
legde de pups achter de kast
en let wel op dat de moeder ook wel eens naar buiten moet voor plassen
veel plezier er mee geniet er van