wat is de duurste dier ter wereld

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
typefoutje sorry
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Typefout? Dat is knap. Misschien moet je ook nog even opzoeken wat typefout betekend ;)

Het beste antwoord

Ik ga er maar vanuit dat je bedoeld voor welk dier ooit het meeste geld is neergeteld.

"Green Monkey - 16.000.000 dollar
Het paard ‘The Green Monkey’ is ooit gekocht als een 2-jarige race paard door Demi O'Byrne. Ze betaalde er 16 miljoen dollar voor want ze had hoge verwachtingen van het paard in de racery. Maar Geen Monkey flopte en won nooit een race. Green Monkey is inmiddels met pensioen na een race leven zonder overwinningen."

http://www.xead.nl/top-10-duurste-dieren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ mooi antwoord

Andere antwoorden (3)

Aziatische olifant
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet te koop by the way
Dat is een paard .

'The green monkey'

Toegevoegd na 2 minuten:
c4th was me net voor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Qua onderhoud is dat een bepaald soort kwalletje cq inktvisje. Dat schijnt in een of andere dieren tuin ergens hier op aarde te wonen . Hij is een van de aller giftigsten van zijn soort en er is slecht 1 vrouw in die hele dierentuin die hem mag verzorgen. Zolang zij aan het werk is in die dierentuin staat er een compleet medisch team gereed om haar direct op te vangen en te reanimeren en ze staan klaar met tegen gif voor mocht haar iets overkomen. Peper duur dus . Iedere dag weer jaar in jaar uit zolang dat beestje leeft. En dan denk je misschien jee gooi m terug in zee . Maar dat doen ze dus niet want daar schijnt het dier toch te bijzonder voor te zijn. Ze zijn er maar wat trots op dat hun m in hun bezit hebben.