zat ik vanavond vuurkorf in het donker, komt een hele grote soort zwarte vlieg agressief op me af, en steeds weer, wat is dit?

Toegevoegd na 2 minuten:
Let op in het donker, steeds op gezicht afvliegend met hoog tempo.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Had je zn moeder maar niet dood moeten slaan met de zaterdagkrant ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hahaha~! dat zou et geweest zijn..

Het beste antwoord

Ik vermoed dat het een vleermuisje is ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Die grote soort zwarte vlieg kan gewoon een huis-tuin-en keuken vlieg zijn, maar ook een hommel of een horzel (in het donker lijken ze allemaal zwart te zijn)

Waarschijnlijk kwam hij meer op het vuur af als op jou, en hoe kun je in vredesnaam zien of hij aggresief is? Droeg hij een Feyenoord T-shirtje?

Waarschijnlijk was hij gewoon nieuwsgierig, of op zoek naar eten, of misschien was hij inderdaad pissig dat jij zijn nachtrust verstoorde met je vuur.

Niet te zeggen, en hoe groot was ie? Was het geen vleermuis?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee, hij bromde en kwam 4 keer keihard tegen me gezicht aanvliegen ook al sloeg ik hem weg , kwam hij steeds weer terug..
Waarschijnlijk zag die het vuur weerspiegeld in je ogen. Dus kwam die daar op af.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik denk dat het een daas is geweest.
deze vliegen blijven op je afkomen, om je te bijten en je bloed op te zuigen.
ze komen idd erg agressief over.
Rieneke1
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt, dit zou best eens kunnen..
Ik denk dat het wel eens een mot geweest kan zijn.

Die komen in het donker op vuur (en ander licht) af. Ik ben zelf ook vaak in het donker door motten belaagd. Je ziet ze ook vaak (opnieuw en opnieuw) tegen felle lampen aanvliegen. Muggen doen dat ook. Dat kan als agressie overkomen.

In het donker kunnen ze gemakkelijk voor een grote vlieg doorgaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee, want hij maakte een brommend geluid, en vloog tegen me gezicht aan , en voelde dat, hij heel hard tegen mij aan vloog,
dit was geen mot.. en ook geen mug..