Waar vind ik in Utrecht een professionele oppas aan huis voor een poes én drie cavia's?

Wij willen een weekendje weg, dus hebben de dieren weer een oppas nodig. Naar familie slepen is ver en stressvol voor de dieren, vrienden- buren- en kennissenkring is inmiddels uitgeput zonder succes.

Ik dus op zoek naar een professionele oppas, maar wat blijkt: de één doet alleen nog honden, degene die katten doet is zelf op vakantie (en eigenlijk wil ik het liefst iemand die minstens wel eens een cavia heeft vastgehouden), degene die ervaring heeft met kleindieren vindt het te ver.

Het gaat voor nu maar om twee dagen (zaterdag en zondag) een uurtje langskomen om het gedierte te voeden en wat aandacht te geven. Waar vind ik nog iemand? We hadden eigenlijk in mei al willen gaan, maar hebben ons tripje uitgesteld tot we een goede oplossing hebben.

Voor de vakantie zoeken we trouwens ook nog een oplossing, maar het weekend (ergens in juni) is nu even het belangrijkst.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (2)

Heb je al op marktplaats gezocht? daar kun je van alles kopen en huren (ook werksters en tuinmannen) dus waarom geen dieren oppas.

Verder vraag ik me af of je niet wilt overwegen de beesten te scheiden. Die cavia's kun je in principe evt natuurlijk bij iemand thuis laten zetten (als het mannen zijn mogen ze bij mij, kunnen ze mijn kerels gezelschap houden) ik woon echt 45 minuten van Utrecht

Toegevoegd na 2 minuten:
Nog een wild idee maar bel eens met een asiel, mogelijk kunnen ze daar tegen betalen logeren OF je kunt daar een dierenvriend met een krappe beurs vinden die jou tegen betalen uit de brand helpt
amigo
12 jaar geleden
Neem eens contact op met "Hulpstudent"
http://www.hulpstudent.nl/

Tijdje geleden kreeg ik er een folder van in de bus. Ze zijn erg flexibel, en dat betekent voor mij dat je ze overal voor in kunt huren. Maximum tarief per uur 12,95. Verder is er te lezen dat er veel mogelijk is, en dat alles te bespreken is.

Als er ergens veel studenten wonen, dan is het Utrecht wel. Als je eens even overlegt, en je wensen kenbaar maakt, omtrent enige feeling met cavia's, dan zou het zomaar kunnen dan ze een geschikt iemand voor je weten. En als het klikt, dan zit je voor de volgende keer dat je een weekendje weg wilt meteen goed.
Succes!