Welk huisdier raden jullie aan?

Ik zoek een huisdier dat niet al te groot is. Eentje die ik wel eens gewoon mee kan nemen naar bijvoorbeeld mijn oma. En daarom moet hij dus tam te maken zijn, knuffelbaar, hij wil dus bij je zijn. Een rat is uitgesloten, omdat ik niemand ken die er voor kan zorgen als ik een week op vakantie ben. Verder heb ik veel tijd. En trouwens ik heb al een hond dus die is ook uitgesloten.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

je moet parkieten kopen erg schattig en je kan ze ook tam maken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Kat? Wij hebben een katje en dat is super schatig en knuffelbaar! Het is natuurlijk aan jou hoe gezellig hij wordt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een konijn!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zekers, of een cavia
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Cavia zeker, heb er 2 haha zo lied en vooral dat gepiep .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
lied=lief
Hamsters of cavia's zijn niet al te groot en knuffelbaar. :) Bovendien zijn ze goedkoper dan katten in onderhoud.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een dwerghamster is klein, makkelijk, tam, mobiel (je kan hem in een klein kooitje meenemen) dus wat dat betreft is ie ideaal ;-)