De hond rookt mee, netzo als mensen dat zouden doen. En de hond loopt daardoor verhoogt risico op longproblemen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet alleen de longen worden aangetast, denk ook aan zijn neus. Honden hebben een gevoeligere en bovendien grotere/langere neus dan wij mensen. Hierdoor hebben honden die in een gezin wonen waar gerookt wordt een verhoogde kans op neuskanker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alles wat ademt, ademt de rook in. Dus je hele omgeving zal ongewild meehappen van die rook. Ook je hond dus.
Denk dat weinig mensen daar bij stil staan. Goeie vraag! lezen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk niet dat het zoveel uitmaakt. Als je daar rekening mee gaat houden, dan moet je de hond ook weghouden van steden, fabrieken en verkeer, want dat is nóg ongezonder dan meeroken...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik denk wel dat hij meerookt dus zou ik bij hem niet staan roken
het kan longproblemen veroorzaken denk ik