Waarom zijn honden vaak als de dood voor stofzuigers?

Weet jij het antwoord?

/2500

Dieren hebben een instinct dat ze ingeeft voorzichtig te zijn voor onbekende, dreigende geluiden. Waarschijnlijk zien honden de stofzuiger als dreigend. Daardoor zijn ze voorzichtig, en schrikken ze ervan.

Vaak omdat zo'n ding een onbekend en bedreigend geluid maakt wat ze niet kunnen plaatsen,bovendien horen ze 7x beter als mensen..!! Dan zou'k me ook'n hoedje schrikken bij dat toch al niet zo mooie stofzuigergeluid. Groet Simon

Jijzelf zal de stofzuiger eerder lastig vinden omwille van de hoge tonen. Honden kunnen niet goed tegen lage tonen. Die lage tonen komen eigenlijk van de luchtverplaatsing van het zuigen. Je merkt dit ook goed als je een hond in zijn snoet blaast: hij zal zijn hoofd schudden en wegdraaien. Dit is niet omdat hij de wind vervelend vindt, maar omdat je lage tonen produceert door je geblaas.

dan heb ik dus naast mijn oude kooiker, een hele gekke labrador. Hij is helemaal in love met de stofzuiger,als hij uitstaat,likt hij hem,en krijgt hij pootjes,staat hij aan,wil hij me de stang afpakken,en gaat hij voor de zuiger liggen, wil hij afgezuigd worden,dus heel af en toe in de allerlaagste stand ,doe ik dan eens over zijn rug,nergens anders want dan kan de huid irriteren,en sowieso niet met de gewone vloerveger,maar hier gebruik ik het hulpstuk met het kwastje voor,dat ik alleen voor de hondenmanden gebruik.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100