Waar kan ik een goede muizenkooi vinden?

Een goede muizenkooi: 30x20x25cm en een tralie-afstand van niet meer dan 7-8mm. En minimaal één verdieping. Ik kan op internet niks vinden, en ook in de meeste dierenwinkels zie ik niks geschikt. Kent iemand nog goede adressen of websites?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Wat dacht je van deze? Maar ja, ik weet niet hoe ver dat bij jou vandaan is. http://link.marktplaats.nl/443808156
Het is wel een super mooie met ook nog informatieboekjes erbij.

Toegevoegd na 13 minuten:
In Tilburg zijn vast wel tweedehands-winkels en de Emmaus wil ook nog wel eens kooien van allerlei soort hebben.
(Je noemde ergens in een vraag de stad Tilburg, in die buurt zal je dus wel wonen.)
Ivana
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Met een tweedehandsje is meestal niets mis.
kijk even op marktplaats.nl of eBay.nl als je dit nog niet gedaan had.