Wat kan ik doen om te zorgen dat mijn katten niet steeds mijn (volle) vazen omver gooien?

En ja, dat doen ze ook als ze gewoon water hebben staan...

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

als de vazen ergens staan waar de katten uberhaupt niet mogen komen zou ik de plantenspuit gebruiken. help het best je kat af te leren ergens te komen waar ie niet zijn mag. vazen zelf kan je verzwaren maar niet plakken want dan moet het water altijd naar de vaas ipv de waas naar het water ;-)

ze spelen er mee, ik zet dus nooit geen volle vazen voor de raam. dat gaat denk ik niet lukken, tenzij je de vazen vast wil gaan kitten? :)

verzwaren met knikkers oid kan schelen.

Dure en kwetsbare voorwerpen kan je met dubbelzijdig tape voorzien. Als ze hun drinkbak omgooien zou ik een zware nemen zoals er bij de dierenhandel te krijgen zijn.

de vazen aan de onderkant verzwaren door er een gewicht in aan te brengen,dit kan ook nog decoratief zijn,bijvoorbeeld glazen knikkers.chroomstalen kogels.pepplestones etc.

heb je wel eens aan Zelfklevend klitteband gedacht dan je de vazen wel weg halen en werk voor meer dingen Toegevoegd na 2 minuten: heb je wel eens aan Zelfklevend klitteband gedacht dan kun je de vazen zelf wel weg halen en werk voor meer dingen

heb je wel eens aan Zelfklevend klitteband gedacht dan kun je de vazen wel weg halen en werk ook voor meer dingen

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100