Mijn kat heefd stinkent spul

Mijn kat heeft sinds kort een zoort doorzichtige heel erg stinkende avscheiding ofzo, wat is dat??

X luna( dyslekties)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.9K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ben je zeker dat het een kattin is of is het een kater ? En een afscheiding of zo ... wat is of zo ? Ook belangrijk ... waar ? (En dan bedoel ik niet de huiskamer of de keuken) , maar waar is die afscheiding precies ?
Ik weet dat dit (nog) geen antwoord is, maar met wat meer info geraken specialisten toch al wat verder.

Antwoorden (6)

moeielijk om iets te beoordelen via een computer,der enige die daar een goed antwoord op kan geven is een dierenarts...dus een bezoekje daar aanbrengen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarschijnlijk heeft je kat last van verstopte of ontstoken anaalklieren. Ga even langs de dierenarts. Als het regelmatig terugkomt kunnen deze klieren verwijderd worden.
Is je kat te dik? Dat kan een oorzaak zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het echt uit haar vagina komt zou ik zeker naar de dierenarts gaan,meestal duidt dit op een ontsteking wat vaak dan ook de baarmoeder is.
Hoop dat het niet zo is.
Sterkte ermee!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Luna, je schrijft er niet bij waar die afscheiding uit komt. Er zijn vele mogelijkheden ;-)
Verder: het is voor mensen op GV moeilijk, om je een diagnose te geven voor jouw kat: daarvoor heb je echt een dierenarts nodig.
Die is deskundig en kan je kat ook zin....dat is hier erg moeilijk achter mijn computertje ;-)
Dus: naar de dierenarts!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet ook niet waar het fandaan komt ..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Okee. Dan lijkt het me echt het beste om snel naar de dierenarts te gaan met je kat! Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank plussers ;-)
een afscheiding die stinkt wijst altijd op een infectie. waar het vandaan komt weten we niet en jij ook niet, dus een bezoekje aan de dierenarts is noodzaak.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik denk dat hij dat spul afscheid om andere katten te laten zien dat ie vruchtbaar is.