Mijn kat heefd stinkent spul

Mijn kat heeft sinds kort een zoort doorzichtige heel erg stinkende avscheiding ofzo, wat is dat??

X luna( dyslekties)

Weet jij het antwoord?

/2500

moeielijk om iets te beoordelen via een computer,der enige die daar een goed antwoord op kan geven is een dierenarts...dus een bezoekje daar aanbrengen

Waarschijnlijk heeft je kat last van verstopte of ontstoken anaalklieren. Ga even langs de dierenarts. Als het regelmatig terugkomt kunnen deze klieren verwijderd worden. Is je kat te dik? Dat kan een oorzaak zijn.

Als het echt uit haar vagina komt zou ik zeker naar de dierenarts gaan,meestal duidt dit op een ontsteking wat vaak dan ook de baarmoeder is. Hoop dat het niet zo is. Sterkte ermee!!

Luna, je schrijft er niet bij waar die afscheiding uit komt. Er zijn vele mogelijkheden ;-) Verder: het is voor mensen op GV moeilijk, om je een diagnose te geven voor jouw kat: daarvoor heb je echt een dierenarts nodig. Die is deskundig en kan je kat ook zin....dat is hier erg moeilijk achter mijn computertje ;-) Dus: naar de dierenarts!

een afscheiding die stinkt wijst altijd op een infectie. waar het vandaan komt weten we niet en jij ook niet, dus een bezoekje aan de dierenarts is noodzaak.

ik denk dat hij dat spul afscheid om andere katten te laten zien dat ie vruchtbaar is.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100