welke vogel kan samen met een grasparkiet

ik heb namelijk 2 grasparkietjes en deze kooi

http://www.zooplus.nl/shop/vogels/kooi/kanarie/verdere/73535

kunnen daar nog vogels bij in ??

Toegevoegd na 24 minuten:
kunnen er geen andere rassen bij in ?

Toegevoegd na 2 uur:
er kan dus nog wel 1 koppeltje bij ??
de twee grasparkietjes zijn al een koppeltje

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Grasparkieten zijn sterke vogels. Je moet er nooit een kanarie of zo bij doen.
Die overleeft het niet.
Vraag het bij de dierenwinkel of vogelvereniging voordat je
het besluit neemt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Een derde grasparkiet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een valkparkiet zou kunnen, maar dan is de kooi eigenlijk te klein. Ik zou het zo laten als ik jou was.

Een derde vogel erbij doen kan resulteren in vechten.
De twee grasparkieten die je nu hebt zullen het vast niet fijn vinden indien ze hun ruimte moeten gaan delen met een vreemde vogel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt nog een koppeltje grasparkietjes erbij houden. Andere soorten vogels zal helaas niets uithalen, dat zal alleen maar vechten worden.