Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

mn hond gaat onder haar eigen kussen en gooit heb eraf nog nooit gedaan alsof er wat onder lig lig niks waarom zou ze dat doen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
596

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

misschien ruikt ze wat, eten ofzo, doet mijn hond ook vaak.

Toegevoegd na 1 minuut:
ze/hij :D
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze heeft een nieuw spelletje uitgevonden voor zichzelf: kussenwerpen :-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan een olympische dierensport worden :P +1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
leuk+
Rieneke1
13 jaar geleden
dat denk ik ook! :) + melvin of jettemme, een van jullie beiden is vergeten te plussen.
Ivana
13 jaar geleden
Die "te weinige plus" heb ik dan maar goedgemaakt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank Ivana ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
had al geplust, kan toch niet anders bij zo'n antwoord?;}
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja ik ook ...durkte net op die duim kreeg ik dit : Stem kon niet worden toegevoegd. Misschien heb je al gestemd op dit antwoord?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kussenwerpen haha +1
Iedere hond heeft zo zijn eigenaardigheden. Ze heeft zelf een spel ontworpen, wat in overeenstemming is met haar aard.

Ik heb een jachthond, die tijdens wandelingen handschoenen verzameld. Iedere dag minstens drie, maar nooit een heel paar. Leuk voor de hond, jammer voor de baas.

Na de vondst van de eerste handschoen kreeg ze er plezier in en als ze er lol aan beleven, iets wat voor ons niet duidelijk hoeft te zijn, gaan ze er gewoon mee door.

Als het je niet zint moet je het zien te stoppen, maar sommige spelletjes doen ons geen kwaad.
(Lees meer...)
Ivana
13 jaar geleden
Is het eenvrouwtje dat net loops is geweest? Misschien dan schijnzwanger.
Mijn hond (mannetje) doet het ook regelmatig. Wij zeggen dan dat hij zijn bed aan het opmaken is. Een nest creeren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verveling, baldadigheid? Als ze het echt nooit heeft gedaan is het misschien een beetje raar, maar anders is er niks om je zorgen over te maken..
Honden hebben nou eenmaal af en toe rare kuren ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding