Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is dit een goed hok?

Wij overwegen dit hok aan te schaffen voor onze 2 cavia's voor in het voorjaar/de zomer buiten. Heeft iemand ervaringen met dit hok wat betreft de kwaliteit?

http://www.dierenspeelplezier.nl/grote_konijnenhokken/konijnenhok_annemieke/#/images/producten/foto793_nr1.jpg

Toegevoegd na 3 uur:
Ik ben toch voor een ander hok gegaan (161 breed en 85,5 cm diep, zie foto). Dat had wat meer "binnenruimte" voor regenachtige dagen.

Als "dank" voor de moeite allemaal 1 punt (-;

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

mijn nicht heeft ook zo'n hok en de is er heel tevreden mee dus ik denk dat het wel goed is. hout is zowiezo wel goede kwalitijd
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wij hebben van datzelfde een kippenhok en het valt reuze mee. Het is niet het beste kwaliteit hout, maar voor zijn prijs heb je een prima hok. Zeker als je hem toch alleen in het voorjaar en zomer gaat gebruiken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het lijkt wel een 5 * hotel voor cavia's!! Ziet er heel mooi uit ruimte genoeg lijkt mij...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het is een goed hok, maar mijn ervaring met cavia's is dat ze nooit zo een dun trappetje op gaan, maar dat valt wel te trainen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou er een plaat onder maken en pootjes ivm ongedierte dat zo in het hok kan.Muizen komen op het voer af,en kunnen ziektes verspreiden.
Ook zou ik minder gaas en meer dicht hok maken zodat ze meer beschut kunnen gaan zitten omdat het in de zomer flink heet kan worden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding