Is het waar dat je de cartridges van de Epson Stylus SX100 serie (ik heb de SX105) niet opnieuw bij een inktstation kunt laten vullen?

Ik heb 2 verschillende computermonteurs gesproken. De eerste zei dat de cartridges van de Hema heel slecht zijn Hij raadde me aan toch maar de dure Epson cartridges te kopen. Als ze leeg zijn ze nog 2 keer te laten vullen bij een vulstation en daarna weg te gooien. De tweede monteur zei dat Epson cartridges niet opnieuw gevuld kunnen worden. Wie heeft er nu gelijk?

13 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

ik denk dat je dit maar eens moet lezen dan zie je het antwoord vanzelf.

http://pc-en-internet.infonu.nl/diversen/14148-kan-ik-mijn-epson-cartridge-navullen.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

De Epson cartridges kunnen makkelijk een tweede Keer gevuld worden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik laat ze niet meer bijvullen, ik koop hele goede en goedkoop het huismerk van 123inkt hier;
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan ze wel vullen. Maar de chip kan niet gereset worden, dus de printer denkt nog steeds dat het om een lege cartridge gaat. Je zal echt nieuwe cartridges moeten kopen