Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

is er een programma dat mijn back-up automatisch aanpast aan mijn nieuwe bestanden?

dat ik bv. één keer een back-up maak van mijn hele schijf naar een externe schijf en dat alle wijzigingen die ik op mijn interne schijf maak gelijk of als ik mijn pc afsluit op beide schijven veranderd worden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
667

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Er zijn diverse oplossingen, een betaalbare die precies doet wat jij wil is: Maak gebruik van 2 dezelfde harddisk in een raid 0 configuratie, de beide disks zullen een exacte copy van elkaar zijn. Als er een defect raakt, zal de ander gewoon doordraaien.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Al zal dat programma bestaan je zou zelf toch moeten selecteren wat je zou willen back uppen dus het is beter om het handmatig te doen !
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat kan met een 'real time back-up' programma, zoals het gratis Genie Timeline: http://www.genie9.com/free_products/free_timeline.aspx
Het houdt alle wijzigingen in documenten, foto's, muziekbestanden etc. automatisch bij.
De back-up van het besturingssysteem kun je beter ongewijzigd op een externe harde schijf laten staan: wanneer het besturingssysteem op je pc niet meer werkt, heb je een back-up van de oorspronkelijke versie nodig.

Meer informatie over Genie Timeline vind je in de bron.
(Lees meer...)
Pieter2011
11 jaar geleden
Je kunt ook via de F-schijf op een USB-stick een back-up van je eigen bestanden opslaan. Elke keer nadat je een bestand opslaat gelijk het bestand via “opslaan als” naar de USB-stick opslaan. Twee keer klikken en het is opgeslagen. Ook handig om grote bestanden tussentijds even op beide manieren op te slaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding