Hoe kan ik foto's die per ongeluk in "mijn documenten" terecht gekomen zijn, netjes overzetten in "mijn afbeeldingen", waar ze eigenlijk thuishoren?

Ik werk met Windows Vista.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
3.3K

Het beste antwoord

Dat kan prima. Open mijn afbeeldingen en plaats deze in de onderbalk (Rechtsboven op - drukken). Vervolgens open je mijn documenten en selecteert de afbeelding (door er met je muis op te klikken of door meerdere met je muis te omcirkelen) Dan kun je met je echtermuisknop kiezen uit kopieren of knippen Oftewel met je toetsenbord Ctrl+c (kopieren) of Ctrl+x (knippen) Open van onderuit je scherm mijn afbeeldingen en plak via toetsenbord (Ctrl+v) of via rechtermuisknop plakken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Open het mapje Mijn Documenten

Open het mapje Mijn Afbeeldingen

Houd Ctrl ingedrukt en klik éénmaal op alle afbeeldingen die in de map Mijn Documenten staan en naar Mijn Afbeeldingen moet worden verplaatst. Alle afbeeldingen die verplaatst moeten worden zijn nu geselecteerd.

Zodra je alle foto's geselecteerd hebt, klik je er één aan en houdt je direct de muis ingedrukt. Alle geselecteerde foto's kun je zo verslepen naar het mapje Mijn Afbeeldingen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt ze naar de goede map slepen. Je kunt ook de foto's selecteren, op Ctrl-x (knippen) klikken, dan de goede map selecteren en Ctrl-v (plakken) klikken, dan staan ze er ook.