net windows 8 developer preview geinstalleerd en heb nu probleempje, zie uitleg

Hallo, ik had net windows 8 developer preview geinstalleerd, na het installeren moest ik de setup uitvoeren daarna ging hij opnieuw opstarten waarna ik vervolgens in de inlog scherm kwam en vanaf hier kom ik niet verder, ik kan namelijk niet inloggen, wat moet ik nu doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Powergen
12 jaar geleden
Moet je je wachtwoord intypen of kan dat nog niet. Zo nee, dan moet je het beeld naar boven schuiven
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedoel je die beginscherm met dat plaatje en tijd erop?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat ik het probleem weet, tijdens de setup viel hij opeens uit en dat gebeurde voordat ik de wachtwoord kon invoeren misschien dat ik daardoor niet kan inloggen. net had ik de win.7 cd erin gezet, normaal staat er 'druk op een knop om vanaf de cd af te spelen' maar dit keer staat er helemaal niks! :( dus nu kan ik echt helemaal niks meer.
Powergen
12 jaar geleden
Je hebt het toch niet op een physieke pc gezet he?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe bedoel je?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb het op m'n laptop gezet, echt bale dat ik het erop heb gezet, is er en manier om het te verwijderen? Zonder dat ik inlog.
Powergen
12 jaar geleden
Ahh man das niet slim. Windows Preview Developer is namelijk een OS nog voor de beta. Dit betekend dat hij vol met fouten zit en maar een beperkt aantal maanden is te gebruiken. (ik dacht deze t/m maart). Het moet misschien Windows 8 worden. Maar het heet niet voor niets.. Windows Preview developer. Eigenlijk een preview en bedoelt voor developers. Ik zou gewoon een schone installatie doen, alles verwijderen en dan windows 7 er weer opzetten.
Powergen
12 jaar geleden
Als je benieuwd bent naar 'windows 8 aka WPD', doe dat dan op een virtual machine (bv vmware). Als daar het verkeerd in gaat, kan je het altijd met 1 muisklik verwijderen en zonder probleem weer opnieuw erop zetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Okee, maar hoe doe ik dat? Ik heb wel vaker windows 7 op computers gezet, maar dit keer leest hij de CD niet, ik heb overal gelezen dat het moeilijk gaat om te downgraden, en helemaal zonder in te loggen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik lees dat het alleen lukt als je inlogt en dan pas je partitie kan formateren, ik heb al gezocht via de BIOS maar daar vind ik ook niks...
Powergen
12 jaar geleden
Lukt het ook niet als de cd erin zit en voor de boot 100x op f8 drukken (of f12.. ligt per laptop)
Powergen
12 jaar geleden
Je moet de partitie formateren (raak je wel alles kwijt maar tis niet anders). Je moet dan in de veilige modus je partitie formateren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
CD zit erin, en links onder staat 'F12 to dualboot option etc...' En dan klik ik de hele tijd f12 maar dat negeert hij, over de bestanden maak ik geen zorgen, daarvan heb ik al een back up, ik maak me meer zorgen of ik nog wel kan computeren op win.7 . Partitie formateren, kan dat ook via de bios? Ik zie het helemaal niet staan, en ik kan ook niet in een andere modus gaan. Wat de laptop nu eigenlijk doet als hij opstart is : hij gaat laden, ( enige optie in tussentijd is naar de bios gaan met f2) als je dat niet klikt dan ga je naar het beginscherm en dan sleep je en foto omhoog en dan krijg je het log in menu. En verder kan je niks...
Powergen
12 jaar geleden
Probeer f8.... wel 100x drukken meteen nadat je laptop is opgestart..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lukt ook niet :( de enige optie is naar de bios.
Powergen
12 jaar geleden
F9 f10?
Powergen
12 jaar geleden
Ik ga nu slapen, ik kijk morgen wel ff in vmware hoe je in de veilige modus kan komen of meteen je partitie kan formateren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Allemaal geprobeerd en het lukt nog steeds niet.... Okay weltrusten en bedankt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het probleem is dat ik niet in de bootmenu kom. Of zit ie in de BIOS?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
eindelijk het lukt! ik heb via de BIOS bij de 'boot optie' de CD schijf omhoog geplaatst zodat hij dat als eerste leest, daarna kreeg ik wel de scherm van 'druk op een knop om via de CD op te starten' bedankt voor jullie hulp. nu kan ik weer normaal op goeievraag komen via de laptop. :D

Het beste antwoord

het kan zijn dat als je hem hebt gedownload dat er een wachtwoord is ingesteld.
probeer deze eens te achterhalen.
via het bootmenu van windows kunnje instellingen veranderen voor je account
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
weeet je wel zkr dat je computer geschikt is?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Over het eerste, ik denk niet dat er een wachtwoord erop zit omdat het gewoon van windows website zelf is, als je het bootmenu de bios bedoeld, daar kon in het ook niet vinden, en tijdens de installatie deed hij een test of m'n pc geschikt is en alles was in orde. Bedankt voor je antwoord
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ook al opnieuw geinstalleerd!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe bedoel je?ik had eerst win. 7 en daarna win. 8 eroverheen geinstalleerd, maar ik kom niet bij win.7
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een installatie cd branden van win 7. als dit geen mogelijkheid meer is kan ik je niet meer verder helpen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb al en cd met win7, maar bedankt voor het helpen, als er geen ander keus is dan installeer ik morgen m'n pc weer, gelukkig heb ik een back up :)