Hoe kan ik een website opslaan als zipbestand?

Graag in Jip en Janneke taal, begrijp hier niet zoveel van.
Een website uploaden in een zipbestand zodat je geen internettoegang nodig hebt om de inhoud van het zipbestand te bekijken.

een jaar geleden
1.3K
TurfGraver
een jaar geleden
Waarom zip?
Uploaden waar naar toe?
wendyh
een jaar geleden
TurfGraver: om te kunnen openen in de app
wendyh
een jaar geleden
Tnx, gelukt
TurfGraver
een jaar geleden
Dus niet uploaden maar lokaal opslaan.
App? Deze heeft zip nodig dan? (Blijkbaar wel dus)

Antwoorden (1)

Met [CTRL] S kun je de website downloaden, maar meestal lukt dit niet volledig.
Download een programma om de website compleet te downloaden:
https://www.cyotek.com/downloads/info/setup-cyowcopy-1.9.0.822-x86.exe
Start dit programma op en vul linksboven de naam van de site in.
Druk rechts op ‘Copy’.
Je kunt nu in C:\Downloaded Web Sites de betreffende website al openen zonder internettoegang.

Als je er een Zip-bestand van wilt maken, kun je dit met bijvoorbeeld Winzip doen:
https://www.winzip.com/nl/download/winzip/
• Open WinZip.
• Ga naar je map met de website
• Klik op Toevoegen aan zip.
• Klik in het deelvenster Acties op Opslaan als.
SimonV
een jaar geleden