Ik heb per abuis mijn "prullenbak"verwijderd van het bureaublad op mijn laptop. Waar kan ik die nu terugvinden? Ik gebruik Windows Vista..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

rechts klik op een lege plek op je bureaublad
dan klik je op persoonlijke voorkeur instellen
dan links bovenin op bureaublad pictogrammen wijzigen klikken
daar is je bureaublad iconen schermpje.
hier kan je de vaste pictogrammen selecteren die je op je bureaublad wilt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
snap die duim naar beneden niet. het werk toch.
Pieter2011
12 jaar geleden
Van mij een plus, want je hebt helemaal gelijk...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt Pieter.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+

Andere antwoorden (1)

Zoek in je computer naar 'prullebak' via start. Heb je deze gevonden, sleep hem dan naar bureaublad. Zo staat 'ie er weer!