Als ik Chrome browser tweemaal open, stapelt hij de sites. Hoe stel ik gesplitste vensters in?

Dus: open Chrome 1x
Open hierna Chrome nog een keer (nu zijn het 2 tabbladen)
Dan moet ik altijd weer een actie verrichten etc.
Ik wil ook niet rechtermuisknop op Chrome en dan nieuw venster etc dat ken ik allemaal.

Echt een instelling, nieuwe browser altijd apart venster. Bestaat dat?

een jaar geleden
1.3K
SimonV
een jaar geleden
Niet geheel duidelijk: als ik Chrome voor de tweede keer open, krijg ik een apart venster. Dat wil je toch?
BonBonvanJohn
een jaar geleden
Volgens mij wil je gewoon dat bijvoorbeeld weblinks in andere programma's (bijv. mailprogramma) altijd in een apart Chrome venster komen. Dat is op zich wel te verhelpen alleen dan moet er worden gesleuteld aan het Windows register maar dat zou dan vervolgens betekenen dat Chrome altijd deze actie verricht ook met weblinks uit Chrome zelf. Er bestaat niet echt een andere gebruiksvriendelijker manier.
Onderstaande link geeft uitleg (het is vrij ingewikkeld en wordt voor meerdere besturingssystemen uitgelegd.
https://superuser.com/questions/166479/force-chrome-to-open-new-pages-in-new-window-not-tab-when-opened-from-a-progr
SimonV
een jaar geleden
Hier staan wat tips:
https://superuser.com/questions/1008895/running-two-independent-instances-of-chrome
Gebruik Chrome Canary of de portable versie van Chrome.
LeonardN
een jaar geleden
@Alex1995 Ik denk dat mensen je probleem niet snappen. Leg ik het zo goed uit:
Wat je vertelt is een Windows issue.
Als je twee keer verkenner opent stapelen de verkennervensters zich in de taakbalk. Zo met elk programma dat je dubbel opent.

Antwoorden (1)

-Rechtermuisklik op de taakbalk
-Taakbalkinstellingen (onderste optie)
-Taakbalkknoppen combineren
-Nooit
een jaar geleden