Hoe kom ik aan een recovery cd van hp dv7-3120ed ???

ik heb mijn cd kwijt geraakt en nu kan ik geen systeem herstel doen!! pleaseeee wie kan me hiermee helpen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Je bent je cd niet kwijt geraakt. Je hebt er nooit een gekregen. Systeem herstel voer je uit vanaf de HDD. Je moet even in het boekje kijken welke knop je tijdens het starten moet indrukken om daar te geraken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het zit zo cd nadat er alles eerste keer geinstalleerd was. HP heeft productkey onder de laptop geplaatst en die is helaas helemaal vervaagd...en in de recovery mode(cd) is deze key hieraan gekoppelt. Op mijn laptop gebruik ik op dit moment een andere besturingssysteem.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als de code vervaagt is heb je ook niks aan een vervangende CD. Althans niet als je nu een ander OS draait want dan kan je de code ook niet terugvinden in het OS.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als jij je laptop nog kan opstarten dan kun je met dit programma je cd key zien: http://www.magicaljellybean.com/downloads/KeyFinderInstaller.exe
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb een bestand aangemaakt dat heet Windows Easy Transfer - Items van oude computer hp 2.mig.....wat gebeurd er als ik deze op me laptop na de installatie??
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zou je je laatste reactie beter kunnen verwoorden, ik snap er niks van.
Gebruik bij het opstarten van de dv7-3120ed de toets F11.
Je komt nu in het recovery-menu. Hier volg je de stappen om de dv7-3120ed terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Let er op dat je een back-up maakt van alle gegevens en programma''s, aangezien een recovery alle data op je harde schijf wist.