Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kan ik de instellingen wijzigen van mijn startscherm (afbeeldingen Bing) in Asus, Windows10?

Als ik mijn laptop opstart, krijg ik altijd een afbeelding die ik dan kan openen via Bing, en waarbij een korte beschrijving staat die je wil warm maken om de afbeelding te openen. Ik kan dat ook overslaan, maar punt is dat ik die afbeelding van Bing helemaal niet wil. Ik heb op de laptop van mijn werk al Bing verwijderd, maar dat helpt niet. Ik krijg dan nog steeds die afbeeldingen alleen kan ik die uitleg dan niet meer openen.
Ik wil een gewoon neutraal startscherm of iets wat ik zelf kies. Maar bij "beeldscherm" zie ik niet hoe ik dit moet installeren, daar kan ik enkel de achtergrond vervangen van het beeldscherm als mijn computer al opgestart is.

4.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Rechterklik op je bureaublad
Persoonlijke voorkeuren aanpassen
Vergrendelscherm

ipv "Windows Spotlight" kun je dan kiezen voor een vaste afbeelding.
===
Ook zou je het vinkje nog uit kunnen zetten.
====
Met dank aan Antoni:
"Vergrendelingsscherm" is het woord dat moet worden gekozen: "Vergrendelscherm" is geen optie.
(Lees meer...)
Toegevoegd op 27 juli 2020 05:20: tekst
Plaatje bij antwoord
3 jaar geleden
Antoni
3 jaar geleden
"Vergrendelingsscherm" is het woord dat moet worden gekozen: "Vergrendelscherm" is geen optie.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding