Hoe kan ik klikhierniet stoppen?

Ik heb een Mac met safari en doordat iemand op mijn computer de site klikhierniet.tk opende kan ik er niet meer vanaf. Enter ingedrukt houden werkt niet want hij is echt oneindig. Ik kan mijn geschiedenis en cookies niet wissen omdat deze zijn geblokkeerd. Als ik de wifi uitschakel opent hij nog steeds. Hoe kom ik van dit irritante programma af.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.7K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je gaat er vanuit dat mensen de site kennen. Ik kan je niet helpen zonder meer informatie. Ik hoop dat je begrijpt dat ik de website niet zelf ga opzoeken om die informatie te achterhalen. Wat doet het programma?
Wanneer opent het programma?
Waarin opent het programma? Safari? Gaat dat automatisch? Heeft het zichzelf in dat geval als startpagina ingesteld?
Wat kun je nog wel doen met Safari als dat programma actief is?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Helaas! Je moet echt doorklikken maar opletten , opgegeven moment staat er iets van " doorgaan ofzo " en als je dan weer entert heletijd gaat t steeds opnieuw ! Als je goed oplet wanneer je enter drukt kom je er uit duurt helaas wel even

Het beste antwoord

Ctrl+Alt+Delete, Processes, firefox.exe / iexplore.exe / chrome.exe / opera.exe (etc), End Process, Klaar.

Voor de zekerheid kun je daarna ook nog je PC scannen met een goede gratis virusscanner en met malwarebytes.

Toegevoegd na 5 uur:
Voor Windows gebruikers is het Ctrl-Alt-Del, je sluit het betreffende programma en je kunt weer verder.

Voor Mac gebruikers, geforceerd afsluiten van programma’s doe je het volgende:
Linksboven zie je het Apple symbool – druk daarop. En dan ‘Forceer Stop’. Je krijgt nu een lijst van geopende programma’s, selecteer je ‘probleem geval’ en druk op ‘Forceer Stop’.

De sneltoetsen om hier te komen; CMD – Alt – sec
Zelf druk ik CMD en Alt tegelijk in, houdt ze ingedrukt en druk dan ook esc erbij in.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hij heeft een mac geen pc
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Geforceerd afsluiten van programma’s is ook mogelijk voor Mac gebruikers. Zie toevoeging antwoord.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heel erg bedankt!

Andere antwoorden (1)

Ga naar t Apple menu techtsboven in druk op geforceerd sluiten kies Safari en kies geforceerd sluiten
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb het ook eens gehad en ben blijven klikken op de sluitingsknop. Het duurde héééél lang maar op een gegeven moment stopte hij toch.