na herstelprogramma in windows 10 ben ik buroscherm met vignetten van bedrijven e.d kwijt?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
LeonardN
3 jaar geleden
Vignetten van bedrijven?
Bedoel je de iconen van softwareprogramma's (apps)? Wat heb je exact gedaan? Als je in Windows 10 kiest voor Systeemherstel kunnen bepaalde programma's(apps) niet meer terugkomen. https://support.microsoft.com/nl-nl/help/12415/windows-10-recovery-options
"
Maak gebruik van een systeemherstelpunt door Geavanceerde opties > Systeemherstel te selecteren.
Uw persoonlijke bestanden blijven intact, maar onlangs geïnstalleerde apps, stuurprogramma's en updates WORDEN VERWIJDERD die mogelijk problemen op uw pc veroorzaken.
"

Antwoorden (1)

Het zou mooi zijn als dit zou helpen:
Klik met de rechtermuisknop op het Bureaublad.
Klik op Beeld.
Klik op Bureaubladpictogrammen weergeven.
Of misschien helpt het je icon cache te herstellen:
https://www.drivereasy.com/knowledge/desktop-icons-disappeared-in-windows-10-solved/
Toegevoegd op 20 juli 2020 11:30: bron
SimonV
3 jaar geleden
LeonardN
3 jaar geleden
Heb jij die optie zelf ook? Waar komt deze uitleg vandaan? Ik zie het nergens iig.
SimonV
3 jaar geleden
Deze optie heb ik ook. Deze tip wordt overal gegeven bij dit probleem.
LeonardN
3 jaar geleden
Ah, zie hem nu. Zat bij display settings te kijken, niet bij "view".