Hoe kan ik een ander .live emailadres instellen in mijn nokia E5?

Ik had altijd een .live mail adres in mijn nokia werken maar ik heb nu een nieuw .live adres. Als ik de oude voor de nieuwe probeer te vervangen kan ik dat niet wijzigen omdat je 'alleen' lezen niet kan wijzigen. Hoe krijg ik dat er af of is er een andere manier om het nieuwe adres ipv het oude in te stellen. Met de email wizzard op de tel wil het niet. Iemand een idee?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Gewoon als Popadres pop3.live.com invullen en als SMTP je provider. daarnaast onder geavanceerd (meer instellingen inkomend op 995 zetten en het vinkje voor deze server aanzetten en het werkt weer.