Ik wil minecraft kopen, maar zie geen 'Card security code' op mijn Rabo WereldPas. Wat moet ik daar invullen?

Toegevoegd na 44 seconden:
(- die rare tekens ')

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
1K

Antwoorden (1)

beste opero,

u dient met uw pas te betalen via ideal, en niet op de creditcard manier,
als u ideal kiest gaat er een nieuw schrem open wat u verder helpt hier voert u in,
rekeningnummer
pasnummer

en klik volgende. vanaf daar moet je de pas in de betreffende internet bankieren lezer stoppen en de instucties volgen.