Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe fix ik de Flash bug op google chrome voor de mac?

als ik bijv. met chrome naar youtube ga dan staat er: adobe flash player is geblokkeerd omdat deze veroudert is. Ik heb alles geupdate maar er verandert niets.

Ik heb chrome opnieuw opgestart [geen verandering], ik heb chrome opnieuw geinstalleerd[geen verandering], ik heb m'n de computor opnieuw opgestart[geen verandering].

Wat nu?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
619

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

hoi, ik heb hetzelfde probleem, ook bv bij Dumpert. Ik heb het vermoeden dat het komt omdat chrome niet meer met oudere OS versies communiceert. Ik heb OS 10.5.8 en ik meen dat het vanaf 10.6 weer beter is. Weet iemand dat? Overigens ook meerdere malen Flash proberen up te daten, ook Shockwave en andere plugins geven problemen. Jammer want chrome werkt wel erg prettig.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Even een vraag van iemand die overweegt voor zijn volgende computer een Apple te nemen: Je kunt toch updaten naar een nieuwe versie van OS X?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja, die moet je aanschaffen...

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding