Wanneer weet ik dat mijn laptop (Acer Aspire 5) Minecraft aankan, mijn zoon wilt dit spel..?

Want als hij ermee bezig is, begint de laptop binnen een paar minuten intens warm te worden, en ik maak me daar nogal zorgen over.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.6K
Castle
3 jaar geleden
Hier heb je een link die misschien handig is hiervoor: https://www.systemrequirementslab.com/cyri

Antwoorden (2)

Dat een laptop warm wordt is niet erg. Daar is 'ie op gebouwd. Tenminste zolang de ventilatiegaten maar niet geblokkeerd worden.
Wordt je laptop onverhoopt tóch te warm dan zal hij waarschuwen en eventueel zichzelf uitschakelen.
Ozewiezewozewiezewallakristallix
3 jaar geleden
Je kan hier bekijken of je laptop goed genoeg is voor minecraft. Of welke game dan ook.