Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn iPad alle video formaten ondersteund ??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat kan nooit.

Het beste antwoord

Dat kan niet, maar je kan wel een app gebruiken waarmee je alles kan afspelen (streamen).

Ik gebruik vaak "Air Video" hiermee kun je alle typen video bestanden streamen van je computer naar je iPad. Bovendien kan die converteren naar een formaat die de iPad afspeelt. Zo kun je hem als nog echt op de iPad zetten als dat zou willen.

Ik heb ook nog VLC Player voor de iPad maar dat was heel langzaam en is nu uit de appstore. Er nog wel een Remote versie maar daar heb ik geen evenaring mee.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Even het programma 'Handbrake' downloaden. Daarmee kun je alle formaten converteren naar mp4, speciaal voor iPad.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
aceplayer.. streamt ALLES en je kunt alles ook opslaan/importeren op je ipadof iphone