Hoe kan ik een Graphics kaart vinden voor Intel GMA 3150?

Ik heb Mac OS X Mavericks op mijn Acer Aspire One D255 staan maar de resolutie klopt gelukkig maar ik heb geen Graphics, zijn er wel graphics kaarten voor een Intel GMA 3150?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

In een laptop kun je (in het algemeen) de videokaart niet vervangen.

Toegevoegd na 3 minuten:
De Intel GMA 3150 is een low end ingebouwde grafische processor, en daar zul je het helaas mee moeten doen.
gvrox
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zo bedoel ik het niet ik moet een driver ervoor hebben voor Mac
gvrox
9 jaar geleden
Ik zie nergens in de vraag het woord "driver" staan. Ik denk niet dat je daar een driver voor kunt vinden (en wat is eigenlijk het nut van Mac OS draaien op zulke low end hardware ?)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het ziet er super vet uit