ik heb een ipad die ik aan iemand wil geven. hoe ka ik al mn gegevens verwijderen?

en kan ik delen maar dat lukt niet.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ga naar Instellingen -> Algemeen en dan onderaan: Wissen. Daar kun je de iPad in z'n geheel wissen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kan inderdaad via de instellingen de ipad wissen. Echter is het verstandiger om het via itunes (pc) te doen. Dit werkt veel effectiever.

Succes
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Effectiever hoe? Het resetten vanaf je iPad levert een schone iPad op. Namelijk met alle 'user data', weg.
Als je hem echt helemaal op de beginstand wil hebben hou je de home + powerbutton 15 sec. ingedrukt
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
imruben
10 jaar geleden
Dit is alleen een reset, je verwijderd hiermee niets
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kijk is op je ipad, bij mij verwijdert het alles
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee, je herstart alleen je apparaat.