Waarom willen de windows updates niet configureren?

Hoi ik heb laatst mijn pc volledig gerefresht en ik heb updates eropstaan en steeds als ik hem afsluit zegt ie "windows updates configuren" maar na 1 uur en 15 minuten start hij overnieuw op en probeert ie het opnieuw dan weer na 1 uur en 15 minuten start ie weer overnieuw op maar dan kan ik gewoon inloggen ik log dan in en er staat "windows updates konden niet worden geinstalleerd" waarom is dit? Hij heeft dit nog nooit gedaan en ik heb mijn pc al op virussen gescand en er waren geen virussen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

probeer eens de microsoft fix it programma ?
onde het kopje windows ?
Deze kunnen je registers ed goed nakijken en de zaak herstellen
Er staat een hele lijst van problemen wat het zou kunnen zijn
ook al komt je probleem niet helemaal overeen vaak zijn het toch zelfde programmaatje die meerdere problemen oplossen.
capthavoc
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
verwijderd het ook automatisch programma's want ik heb vocaloid 3, MMD en AniMiku eropstaan en ik wil die niet kwijt
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
het heeft niks gevonden