Waarom ontvang ik vanaf Gmail naar Hotmail, geen mails?

Goeiedag. De afgelopen weken heb ik last van het feit dat Hotmail, geen mails ontvangt die vanaf Gmail komen. Als ik mails vanaf Hotmail naar mensen met Gmail stuur, ontvangen zij deze wel. Waar ligt dit aan?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
4.6K
SingingCoyote13
3 jaar geleden
stuur je deze vanaf een emailclient ? zoals thunderbird of outlook (programma) ? probeer ze eens via de webbrowser te versturen via gmail.com
sommige emailclients configureren de account via automatische modus verkeerd.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
@SingingCoyote13 Nee, ik verstuur ze allemaal via internet (Outlook.com en Gmail.com) maar inmiddels werkt het weer. De Gmail adressen stonden, verbazingwekkend genoeg, in een geblokkeerde lijst. Sinds ik die eruit heb gehaald werkt alles gelukkig weer naar behoren!

Antwoorden (1)

Adressen van Gmail blijken bij veel mensen zomaar bij de geblokkeerde e-mailadressen terecht te komen.
Kies Instellingen > alle Outlook-instellingen weergeven.
Selecteer E-mail > Ongewenste e-mail.
Ga naar geblokkeerde afzenders.
Zoek op gmail.com
Verwijder deze afzenders.
Klik Opslaan.
Hopelijk helpt dit.

voer in het zoekvak gmail.com in. het zou moeten verschijnen. klik op het prullenbakpictogram
Edit: dit laatste regeltje is het restant van een vertaling...
SimonV
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Dank voor je reactie. Gmail.com stond inderdaad tussen die maillijst. Ik heb het verwijderd en vervolgens even getest met een eigen Gmail adres, maar hij ontvangt de G-mail bij Outlook nog steeds niet...
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Edit: Net weer geprobeerd en succesvol. Gmail lijkt hoofdlettergevoelig te zijn? Dit is Outlook naar mijn weten niet! Ik ontvang de mails weer. Super bedankt SimonV!!