Wie kent een goede, betrouwbare site/bedrijf, waar je voor een kleine vergoeding legale mp3 liedje kan downloaden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Op http://populair.eu/music/ staan zowel de betaalde sites als iTunes, de alleen-in-rusland-en-nederland legale sites als iomoio en de gratis sites als legaltorrents.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Legalsounds.com
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als alternatief: zorg dat je Realplayer versie 10 hebt (gratis download), zoek het liedje op Youtube (is altijd met filmpje) en klik de (automatisch verschijnende) downloadknop boven het filmpje van Realplayer. In de map Mijn Documenten, Mijn Video's, Real Player Downloads staan dan de FLV filmpjes. De muziek kun je eruit halen met een freeware programma (www.flvtomp3converter.com).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan nog eenvoudiger..liedje op youtube opzoeken, de link plakken in converteer programma zoals zamzar en dan omzetten naar Mp3
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar de youtubes filmpjes/mp3 zitten toch vol met virussen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nooit gemerkt!