Wat kan er de oorzaak van zijn dat YouTube filmpjes niet volledig geladen worden?

Op de voortgangbalk is te zien dat het filmpje op een gegeven moment niet meer verder wil laden. Daar stopt bij het afspelen het filmpje dan ook.

Hoe kan dat komen, en wat is er aan te doen?
Pagina vernieuwen helpt niet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Ja,dit is mij ook al vaak opgevallen,maar wat mij verder opviel,was,dat het meestal de "populaire" clips zijn. Misschien (tijdelijk) daardoor overbelast. Vergist U zich niet als een hele grote band/artiest(e) met hun/zijn/haar aller nieuwste nummer te zien is ,zijn dat er soms wel 10.0000 tegelijk of mogelijk zelfs méér. Met wat geduld lukt het dan op een (voor Europese begrippen ) "gunstiger " tijdstip en USA slaapt,bijvoorbeeld.

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Even een paar dingen die je zou kunnen proberen:

-Legen van je cache
-Deinstalleren/herinstalleren van Flash player
-Deinstalleren/herinstalleren van Java
-Proberen van een andere browser
-Herinstalleren browser
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een plus voor je tips, maar het legen van je cache; hoe doe je dat?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
welke browser heb je?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Explorer.
Pieter2011
12 jaar geleden
Hier vind je het antwoord:
http://www.google.com/support/youtube/bin/answer.py?&answer=32050