Ik kan Youtube niet meer laden op mijn Samsung tablet android. Wat kan ik doen?

Ik heb voor een paar weken mijn Samsung tablet niet gebruikt. Nu wilde ik net naar Youtube maar ik krijg nu een uitroepteken in een cirkeltje, en daarnaast 'An error occurred', en daaronder een klikbare button met 'Retry'. Ik heb het wel honderd keer gere-tried maar zonder success.

Ik ben bij 'settings' geweest en heb gecheckt of de software is up to date, en ja, het is, en ik weet nu niet meer waar ik nog verder kan kijken. Weet iemand of ik iets verkeerds heb gedaan? Youtube laadt op mijn laptop en op twee android telefoons, maar op dit tablet dus niet...

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Internet
16.4K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Het kan liggen aan je accountinstellingen. Heb je in deze twee weken je account verwijderd? Anders kan je youtube altijd opnieuw installeren.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Heb je de tablet al een keer uitgezet en daarna weer opnieuw aangezet.dat wil namelijk het probleem wel eens verhelpen
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@Oussa, nee, ik heb niets verwijderd. @Dutch, ja, heb ik al verschillende keren gedaan. Ik heb geprobeerd de Youtube ap te deleten maar dat gaat niet. Heb gereboot. Nu open ik FireFox en type Youtube in de adres regel. Dan krijg ik 6 options van websites waar ik regelmatig analog. Klik on Youtube, dan komt er een rij windowtjes aan de linkerkant. Als ik op een klik dat komt dat windowtjes bovenaan de pagine, een ietsje groter, met een pijltje erin. Als ik op dat pijltje klik, dan krijg ik de error message. Ik dacht eraan om m'n hele tablet naar factory settings te re-setten. Ik heb geen belangrijke dingen erop, nou ja een paar en die kan ik copieren voordat ik het doe. Ik weet geen enkele andere redden waarom de youtube vids niet spelen..

Het beste antwoord

Zoek in de settings de optie Apps dan kun je zoeken naar Youtube en dan staat er een optie "Uninstall Updates" dit verwijderd alle updates die je ooit hebt geinstalleerd ook kun je op Clear data en Clear cache drukken voor de zekerheid, daarna kun je de laatste update weer installeren via de Google Play store.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bingo!!! Heb 'uninstall updates' en 'clear data' gedaan en ik kan weer videootjes kijken op m'n Samsung tabletje!!!! Geweldig, hartstikke bedankt!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dank je wel!!!