Is er een mogelijkheid om 200 mb internet in Dubai te krijgen?

Ik ga in de mei vakantie naar Dubai (jeee). Maar ik houd er wel van om Whatsapp gewoon te kunnen blijven gebruiken, zonder dat ik 9999 euro per MB ga betalen. Ik zit bij T Mobile. Je hebt wel weekpassen van 50mb, maar dat is dan al meteen 30,- euro. Dus ik dacht dat je misschien in het buitenland een sim kan kopen, welke ik in me telefoon steek?

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.9K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
In plaats van met 3g abonnementen te gaan werken kan je beter bij je hotel een Wi-Fi code voor bepaalde tijd kopen. Dat is vaak sneller en voordeliger.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Check eerst ff het signaalbereik, soms is het op de kamer niet optimaal, maar in de gang of aankomsthal heel goed te doen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat snap ik, en als ik in het hotel ben gebruik ik dat ook zeker. Maar omdat ik zonder Whatsapp/Mail m'n leven niet door kom (hoe treurig...) wil ik graag ook mobiel.

Het beste antwoord

Dat kan! Meteen in de aankomsthal kan je een prepaid kaart kopen, maar op de site stond dat internet daar niet bepaald goedkoper van wordt (1 fils/KB, oftewel 10AED/MB=2 euro). Bijna 4x zo duur als je weekpas.
Bij de 'bron' vind je alle info (in het Engels)

Toegevoegd na 5 minuten:
Correctie: je kan een databundel op je prepaid kaart zetten. 100 AED (€20) voor 1 GB, het dubbele voor 4 GB. Zie bron 2.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Thx voor de reactie!
Dus, ik zou gewoon bij aankomst op het vliegveld zo'n prepaid kaart kopen, die in m'n telefoon steken, en dan heb ik internet?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Inderdaad! Kijk vantevoren even goed wat je precies wil, in dat soort landen kan de communicatie soms wat lastig verlopen en dan helpt het als je al weet wat je wil en wat dat kost. Veel plezier in Dubai!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oké, top! Heel erg bedankt, en natuurlijk ook voor de hulp!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nogmaals heel erg bedankt!