Ik kan niet Youtube e.d. bekijken omdat, ondanks tig keer downloaden, Adobe Flash Player niet werkt. Wie heeft de gouden tip ?

Adobe Flash Player 10 Active staat wel in mijn Softwarelijst
Ik snap het niet want tot voor kort had ik nooit problemen met Youtube/Bol.com e.a. sites met filmpjes.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (5)

Ik had dit probleem ook regelmatig.
Ik ben een andere internetbrowser gaan gebruiken en het probleem was over.

Probeer de browser firefox of crome eens.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien heb je wat aan mijn antwoord ;-)
Maak de real player je default ( standaard) player.

1 Open Realplayer.
2 Klik op Tabblad "Tools"
3 Open dan "Preferences."
4 Links op het scherm opent zich nu een menu.
5 Klik op "Media Types"
6 Klik op "Make Realplayer my Universial Media Player"
7 OK

Dan moeten al je filmpjes openen in de Realplayer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ervaar ook problemen met firefox en de upgrade naar flash player 10. een simpele oplossing zou zijn om flash player 9 te installeren en even wachten met de upgrade naar versie 10 totdat alle bugs verdwenen zijn
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik had hetzelfde probleem met firefox als je dat programma hebt heb ik de volgende tip. Volg de instructies van de volgende link. Het heeft bij mij geholpen

Toegevoegd op 27-05-2009 23:42:17
sorry verkeerde link hier is de goede ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het ligt zoals in de antwoorden hierboven al aangeven aan welke browser je gebruikt. In de browser moet vervolgens ingesteld worden dat flashplayer gebruikt moet worden.