hoe krijg ik mijn websites terug in gang die ik voordien geblokkeerd heb met ghostery, adblock enz?

Ik heb adblock, ghostery en private badger en ook een bescherming via Avast voor alle websites. Enkele websites enz heb ik als veilig bestempeld en toch werken ze niet.
Bv. is dat zo met Nametest op Facebook... hoewel Facebook om goed te functioneren best op "veilig" staat, en ook Nametest dus, wil Nametest niet open gaan. Op mijn smartphone, waar er geen bescherming op staat behalve virus enz gaat het wél vlot.
Hoe komt dat? Is louter het feit dat je die dingen geïnstalleerd hebt genoeg om je geen toegang te geven ook al staat iets op de whitelist?

1.2K
Ritsuka
4 jaar geleden
Een website word met een reden geblokkeerd lijkt mij. Nametests steelt volgens mij je vriendenlijst.
Ritsuka
4 jaar geleden
Ja, goed onthouden: https://medium.com/@intideceukelaire/this-popular-facebook-app-publicly-exposed-your-data-for-years-12483418eff8
Van 120 miljoen FB gebruikers was de data gelekt, vrienden, foto's en posts.
liveisgreat
4 jaar geleden
Ritsuka, so what? Ik heb bijna geen vrienden die niet ook in mijn vriendenlijst op Facebook staan... dus die ziet Facebook toch al. En die vrienden spelen ook "Nametest" voor een groot deel. Dus wat is het probleem als ze die lijst "stelen"? Lijkt me nu toch niet zo erg?
Ritsuka
4 jaar geleden
Ik ben blij dat ik geen vriend van je ben, zou het niet fijn vinden als door jou mijn privacy gevoelige informatie doorverkocht word.
SimonV
4 jaar geleden
Misschien cookie verwijderen? Zie:
https://help.getadblock.com/support/solutions/articles/6000161397-a-site-still-asks-me-to-turn-off-adblock-although-it-s-whitelisted-or-adblock-is-paused

Antwoorden (1)

Probeer eens een andere browser.