Is 128gb opslag genoeg voor een MacBook Pro die gebruikt wordt voor school?

Denk hierbij aan wort , PowerPoint en excel documenten.
En de reservekopie van een iPhone en iPad
Het is voor een hbo opleiding retail management en ondernemerschap

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.2K
Griffin
4 jaar geleden
128GB is erg karig. Als je een 64GB iPhone hebt zit de SSD al voor de helft gevud.

Antwoorden (1)

Nee, 128Gb is niet voldoende als je ook nog als backup voor iPhone en iPad wil gaan gebruiken. Kies de grootst mogelijke opslag, want je zal in de komende jaren alleen maar grotere bestanden gaan gebruiken en meer willen opslaan. Het prijsverschil is niet zo groot als het voordeel op langere termijn.