De M7720 heeft deze optie helaas niet.
SimonV
4 jaar geleden
LeonardN
4 jaar geleden
Mijn Frans is niet zo best, maar ik zou denken dat in bijna alle gevallen de BIOS-batterij voor enige tijd verwijderen oplossing kan bieden. Zegt men daar iets over?
SimonV
4 jaar geleden
Nee. Misschien kun jij deze mogelijkheid als antwoord plaatsen. Je kunt de batterij eruit halen.
https://www.nationaalcomputerforum.nl/threads/pc-start-niet-meer.116600/
LeonardN
4 jaar geleden
Het ligt er ook een beetje aan wat de vrager precies voor ogen heeft. Kent ze wachtwoord, maar irriteert ze zich aan het steeds opnieuw ww invoeren. Of is het wachtwoord kwijt.
sjadong
4 jaar geleden
bedankt voor de reacties maar het ging alleen om het uitzetten ven de secure boot
LeonardN
4 jaar geleden
@sjadong Heb je al in je BIOS gekeken?
Zie je de optie staan in je BIOS? (ik begrijp nu dat de vrager in de link die SimonV geeft het niet kan vinden, google vertaler doet het goed)
Hier mogelijk een oplossing als je de optie wel ziet, maar niet kan aanpassen:
https://superuser.com/questions/1324323/how-to-disable-secure-boot-on-an-acer-aspire-3-laptop ? Misschien ligt de oplossing overigens in de post die SimonV geeft. Althans als je dezelfde motivatie hebt als de OP(de vrager) aldaar. Is het om een ander OS te installeren via USB? En werkt dat niet door de implementatie van secure boot? Of kan je misschien anders uitleggen wat je uiteindelijke doel is?