Wie weet een manier om mijn opgezegde email door te sturen naar een nieuw email-adres.

Beste lezer van dit bericht. Ik heb mijn abbonemt opgezegd bij Online en ben met een totaalpakket over gegaan Ziggo waar dus ook de email zit.
Nu gebruik ik zakelijk mijn adres bij online/wanadoo en heb nu de hamvraag. Hoe kan ik deze laten doorsturen en weet iemand hoelang een online-account nog werkt.
Bij online kom ik niet verder. Mogelijk dat iemand hier ervaring mee weet of een goede oplossing weet.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Meestal houdt de mailaccount direct op, tenzij de provider een systeem heeft waarbij je het mailaccount kunt behouden (daar betaal je dan voor).
Als dit bij opzegging niet is aangeboden door de provider, kun je ervan uit gaan dat ze deze service niet bieden (want het is toch een manier voor ze om geld aan je te blijven verdienen en om een band met je te houden).

Dus doorsturen zal niet gaan, en je kunt maar het beste zo snel mogelijk alle contacten op de hoogte stellen van je mailadreswijziging - het staat niet professioneel als iemand je mailt en de mail komt terug omdat de account niet meer bestaat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik ben op 1 dec. j.l. overgegaan van Ziggo naar KPN en vroeg aan Ziggo wat er vanaf die dag gebeurt met e-mail die nog binnen komt bij hen. Ze antwoordden dat je die als verloren kunt beschouwen. Ze waren niet bereid die mail nog door te sturen. Zeg dus maar dag met je handje tegen die mail.